Thursday, July 9, 2009

BGN AWAL..

WAT PENGETAHUAN AKU..(SB AKU RASE XDER SAPE YANG BACER BLOG AKU...) anak dara aku ni suker sgt bgn awal pg...time aku sepatut nyr masih dibuai mimpi..hehehe..yang best nyer dier x nangis..tp wt bunyi merenyang...konon2 nak gerak ibu n ayah dier la..(maap yer syg..ibu ni tdo cm kayu....)mampoih..
gamaok nyer dah pueh jerit2 guling2...tetiba aku dgr bunyi meraung...aku pun bangun le cpt2..
tgk2 dier dah terperosok bawah kusi...kepala lekat..

aku pun dgn malas nyer bangun pick up dier ...gosok2 skit kepala..pastu siap bebel lagi.."esok jgn masuk bwah kusi...esok pi nyorok dlam almari ek"...susah skit aku nak crik..ni nak nyorok bwh krusi..apa ra...x stail lgsg...!! pg ni time aku siap2 nk pg kerja...dier start la nangis..sb dh ngantuk,(bgn awei sgt kan) aku maner ader sempat nk tdokan dier...tido la kt umah pengasuh nti...
so jln penyelesaian,,,,,aku baringkan dier...buh cermin besor sblah dier... pastu dier pun borak2 la ngan baby dlm cermin tuh...
senang...tah anak saper la dlm cermin tuh.... lantak la ...janji aku ble wat kerje.... kalau asik dukung jer ..biler nyer aku nak mandi segala..hehehe

maap la aku ni ibu yang xsberapa mithali la...

ok...tu jer... i love u hana...

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. salam

    alahai cutenya baby fathi yer

    secute mummy dia :D

    ReplyDelete