Tuesday, June 16, 2009

timbang rosak @ wrong diet..?

ni kali pertama aku tulis kat sini..
kira perasmian la ni...haha.. dalam mggu ni mcm2 yang buat aku cm nk muntah..
1st-- tgk gelagat org dalam TV..ngamuk semacam mati anak bini... (tp sebenarnye,,dgn rase keibuan nyer aku rase simpati..) tak tahulah atas tujuan aper manusia sanggup mengaibkan diri sendiri...hilang pertimbangan..atau timbang rosak..?
2nd-- ni gembira skit...smalam bwk bby fathi klinik...cucuk 4 the second time..thats mean that she is 3 n 1/2 month old now...cucuk2 mengobok (nagis) le dier..n arini bdan macam panas2 skit...nk dpt fever la tuh.. smalam jgk dier dah almost 6kg...msti timbang tu x rosak..because last timbang she was about 5kg...so make sense la kan..1 kg in 1 month...
3rd-- yang x make sense nyer..atau dalam erti kata lain.. aku gain weight ..2kg..macam nak marah pun ader..
punyer la diet...rase mcm dah kurus...tp timbang xtrun.. timbang rosak atau aku yang gemuk..?huh..saper nk jawab..

dan smalam jugak aku tgk GUGU GAGA ERRA...kat astro ria..
cute nyer baby aleesha tuh..dan nk sedap kan ati...kiter pun ckp la kat husband kiter(ariff)..
erra fazira pun bleh gemuk xkan kiter xbleh gemuk..hehehe..dier lg sian ader lg 17kg to go..aku ni ader dlm 7kg..tp tambah bacaan timbang yang rosak tuh, total sume 9kg..
tumpor teman yong(in bahasa org kuale) mampos le aku.....hehehe..

p/s: for those yang dah ader baby n ader pengalaman, tulun2 la bg tau cam ner nk bagi baby jgn jaga byk kali tgh malam.. n suruh dier jgn bangun pkul 4 a.m asking FOR JIN JAN N SUNNY(kartun kt astro ceria) penat!!!!

No comments:

Post a Comment