Tuesday, October 6, 2009

entry xder pekdah..

lame nyer aku x update blog..pasal nyer hana demam..dh 4 hari dah..aku isau je la kalau kene balik suspek h1n1 ni..so aku xbawak ke spital..aku bwak klinik je.. amik ubat segala... tp semalam dah mula dah nampak ruam2 kluar kat muka..so aku tau la dier dmam ruam..so xder la isau sgt.. badan pun dah x panas.. kalau x 39 je suhu nyer..
so hari ni bleh la omek eii mengupdate dgn senang hati.
ecelly..aku xder pe nak story..sb lately ni aku dok umah n jaga hana... takut dier kene sawan..sb suhu panas sgt.. jd xder la aku buat benda lain..tp semalam aku bukak balik gambar2 time kawen,, rase cm baru je aku kawen...

ni gmbar kawen aku mase kat umah mentua(kedah)

ni plak kt k. kangsar.. makhluk yg tembun n comel yg bersama ngn aku tu, adalah my best22222 ever fren....aku ni xramai kawan,,tp dier ni lah yg sentiasa berkawan ngn aku..susah dan senang..citer pasal kawen ni aku ade byk nak citer..pasal mak mentua yg mase mula2 dulu aku rase xbrape merestui perkahwinan kami.. pasal...bla...bla...bla...heheheeh..tp tu nti la aku crita..tgu mood retro dtg..heheheok lah..nti kite story lg ek..

No comments:

Post a Comment